keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Joululahjoja

Ei mulla valitettavasti ole tällä kertaa teille joulukynsiä postattavaksi, koko tämän joulun kun jouduin kipeänä viettämään. :( Tuntuu, kuin kurkussa olisi kilo hiekkaa ja nenästä nyt ei ole ilma kulkenut moneen päivään. Kyllä mä kynsilakkoja yritin availla, mutta jo pelkkä kynsilakan katku ajoi mut äkkiä laittamaan korkin turvallisesti kiinni. Sillä lailla.

Ihania kynsijoululahjoja mä ainakin sain, ja nyt paremman puutteessa olisin niitä teille postailemassa. :)
Ekana Trindin käsivoide. Tätä mulla on ollut pikkupullossa viime joulusta asti, ja nyt oli varsin hyvä saada uusi, isompi pullo tilalle. Vanha alkoi olla jo niin huonossa hapessa, että en uskaltanut käyttää sitä enää kuin kynsinauhoille. :D

Kaveriltani sain Essien Turquoise & Caicosin. Voitte varmaan vaan sanoa mulle kuinka ihania ystäviä mulla on, jos uskallatte. ;D

Sitten kynsi-ideakirja. Nail Art Sourcebookissa on 250 sivua pyhitettynä pelkälle kynsihömpälle! Yli 500 ideaa tää pitää sisällään, ja täällä on myös tosi hyvää yleistietoa kaikenmaailman koristelumenetelmistä ja kynsienhoidosta.
Gina Tricotin lakkoja sain myös, sekä noita söpöjä pikkuisia että myös tollaisen normaalikokoisen pullollisen kultahexagonglitter-lakkaa nimeltä Top Of The Line. Nuo pikkuiset lakat ovat siis yhdestä pakkauksesta, ja vasemmalta oikealle ne ovat Lilac, Shimmer, 3D ja Iris.
Tuo normaalikokoinen pullohan on 10 ml ja nuo pikkuiset puolikkaita, 5 ml vetoisia kavereita.

Mitäs kynsijuttuja te saitte pukilta? Tykkäilittekö näistä mun saamistani tuotteista? :)

25 kommenttia:

  1. Ääää mistä tuota kynsikirjaa voi itselleen bongailla, jos mahdat tietää? tahtoo, tahtoo... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulemani mukaan Suomalainen Kirjakauppa tätä ainakin myy, vaikka olivatkin sieltä vastanneet, että nykyään tämä opus on aika vaikeasti löydettävissä.. :/
      Onnea metsästykseen siis! :)

      Poista
  2. Ihanaa kun vihdoinkin myönnät kuinka ihana mä oon. Eikä tavinnu muuta kun ostaa sulle Essie :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kyllä sä saat mut myöntämään sen ihan millon vaan ihan missä vaan. ;D
      Ihana oot <3

      Poista
  3. Ihania lakkoja! Innostuin heti myös kirjasta ja tilasin (adlibriksestä)... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)
      Kiva, että tätä kirjaa vielä jostakin löytyy :)

      Poista
  4. ihania lahjoja :) kynsilahjat on ihania aina, minä en saanut yhtäkään kynsiaiheista joululahjaa :( muita kivoja juttuja kyllä sain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Kiva että sait muita juttuja kuitenkin, ehkäpä ensijouluna saat sitten myös kynsituotetta ;D

      Poista
  5. moi:3 mites sun olo ny? mä oon tääl flunssas ja kurkku kipeen... mut tuli mieleen että mikä sun lempilakka on jos sulla on sellasta?:) mun on varmaan technikin hopee glitteri, tarttee kyllä mustan lakan alle kun peittää niin huonosti...:( mut mä tykkään muutenkin kerroslakkailla:) ja mavalan musta ja reno on myös hyvii:)sori, tuli taas romaani:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi :) Mä oon jo vähän parempi nyt, aamulla herääminenkään ei siis tuota enää elämää suurempaa tuskaa :D Paranemisia sullekkin. :)
      Mun lempparein kynsilakka vaihtelee ihan kokoajan, joskus en pääse päättämästä kun heti pitää päättää uusi. En uskalla kyllä vastata tähän kysymykseen muuta kuin että glitterit ovat kyllä kieltämättä aika ihania ;D

      Poista
  6. jep mein suomalaises oli noita 2 kappaletta nyt pitäs äkkiä päättää ostanko vai enkö :D olihan siinä kivoja ideoita ainaski ku selasin sitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, kiva että näitä on siis vielä jäljellä! :)

      Poista
  7. jep, niin on:3 mullakin lemppari vaihttu kyllä aikas usein...;D

    VastaaPoista
  8. The glitter polish is totally gorgeous :)

    VastaaPoista
  9. Ihania lahjoja varsinki toi yks Gina Tricotin liila glitteri näyttää tosi kvalta. :)

    http://www.nailpolishlover1.blogspot.fi/

    Tossa mun blogi jos haluisit käydä kurkkaamassa. :)

    VastaaPoista
  10. Tosi kivoja lakkoja ja lahjoja! Mun kaveri osti myös mulle Essien lakan joululahjaksi, ja et arvaakkaan kuinka yllättynyt ja innoissani olin :D Kyllä kaverit ovat kivoja ja parhaita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, kynsilakkakaverit kunniaan! :D

      Poista
  11. Nice Blog :)

    You are invited to my "International Giveaway by Born Pretty Store".
    http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/03/international-giveaway-by-born-pretty.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh, thanks! :) Your blog seems very intresting too! :)

      Poista